TAF Research Seminar: Marc Arnold, Universität St.Gallen, Schweiz, “The Impact of Renegotiable Debt on Firms”

|  TAF Research SeminarForschungsvortragWorkshop/SeminarNachrichten ProfessurenGastvorträgeForschung - ResearchPressemitteilungen

TAF Research Seminar, Marc Arnold

Am 18. Juni 2019 hielt Marc Arnold (Universität St.Gallen, Schweiz) im Rahmen des TAF Research Seminars im Raum Q5.245 einen Vortrag zum Thema: “The Impact of Renegotiable Debt on Firms”.

Marc Arnold ist Professor für Finanzwirtschaft an der Universität St. Gallen im Bereich für Rechnungswesen, Controlling und Wirtschaftsprüfung. Seine Forschungsinteressen umfassen Corporate Finance, Trading and Investment und Financial Intermediation. Seine Arbeiten werden unter anderem im Journal of Financial Economics, Review of Finance, Journal of Financial Markets und Journal of Corporate Finance veröffentlicht.

Marc Arnold is Professor of Finance at the University of St. Gallen. He is Director at the Institute of Accounting, Controlling, and Auditing. His research interests cover Corporate Finance, Trading and Investment, and Financial Intermediation. Marc publishes his work in the Journal of Financial Economics, Review of Finance, Journal of Financial Markets, and Journal of Corporate Finance, amongst others.